Hakuna Matata

2008-11-13
16:42:17

Joggingrapport /S

Jag överlevde min jogginrunda, inga fula gubbar som lurade i buskarna och ingen hjärtattack på grund av dålig kondition!
Det var tufft som förväntat men inte fullt så jobbigt som jag var rädd för. Det som kändes mindre kul var dock att jag för första gången på länge kände av mitt onda knä :( Jag hoppas att det var en engångs grej.
Väl hemma blev det som vanligt lite situps, armhävningar och rygglyft så nu känns det som att jag är på G igen så nästa runda får bli i helgen om vädret är okej, vill ju trots allt inte riskera att bli sjuk igen.

Nu är jag i alla fall nyduschad och sitter här och väntar på att min sambo ska vakna från sin tupplur och börja med maten. Blir nyttig mat idag då T ska testa ett recept med lax som mamma gav oss när de var här i helgen så trots att jag inte pluggat något så var det en bra dag med städning och träning :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: