Hakuna Matata

2008-11-26
10:31:34

Jäkla liv /L
Irritationen fortsätter!
Vi fick ett meddelande igår om att de sökt oss för utkvittering av nya nycklar så jag ringde vår bobutik idag. Enligt dem har de varit här flera gånger och sökt oss... jag tycker det känns j*vligt skumt med tanke på att jag brukar vara hemma relativt tidigt (14.00) om dagarna plus att jag varit hemma varje fredag. Varför kan de inte sätta ut tider när de kommer och ska lämna ut nycklar. Det kändes som att mannen i telefonen tyckte att vi var dåliga som inte varit hemma när de plinga på dörren. Vanligt folk jobbar ju faktiskt de tiderna när de kommer. Puckon. Så nu måste jag åka dit, självklart är det på andra sidan stan mitt i ingenstans.

Irritation nummer två.
Jag ringde om mitt kontrollbesked nu på morgonen, till KAU:s handläggare. Tro på fan att systemet inte fungerar nu så hon kunde ingenting göra. Jag åkte inte till skolan pga detta! Så nu kunde jag ju gått på föreläsningen och lärt mig med om rymdgeometri. VARFÖR HAR ETT SYSTEM SOM ALDRIG FUNGERAR?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: