Hakuna Matata

2008-11-26
21:27:45

Imorgon är en annan dag /S
Nu har jag haft två dagar där jag gjort så lite som det överhuvudtaget är möjligt för en människa att göra. Men imorgon kommer M och hämtar upp mig kl 7.15 och vi ska iväg för att genomföra våra sista observationer och intervjuer, M lär ju knappast bli frisk över natten men då det här är något som vi inte kan boka om så skulle hon släpa sig iväg hur hon än mådde.
Jag tycker lite synd om M som förmodligen skulle må bäst med ännu en dags vila men jag måste säga att jag tycker det ska bli skönt att få något att göra under en dag även om det innebär att jag måste gå upp ohyggligt tidigt imorgon.
Imorgon blir ju faktiskt sista dagen som vi kommer arbeta denna veckan då M ska till stockholm på fredag. Min fredag ska jag ägna dels åt ett frisörbesök men sen tänkte jag även ta tag i julpyntadet precis som L :)

Önska mig lycka till med morgondagens intervjuer :)
Natti natt på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: