Hakuna Matata

2008-11-29
18:13:17

Hello! /S
Det blev ingen julpyntning idag det blev shopping istället, men även det bidrog till att julstämning skulle infinna sig då tomten satt utanför gallerian och pratade med barn, julmusik spelade i alla affärer i stort sett och hela stan var pyntad med julbelysning. Utöver att vi fick lite julstämning så blev det faktiskt en hel del shoppat, T stod dock för den mesta shoppingen då han unnade sig en uppdatering av sin garderob. Själv köpte jag två tröjor, en baströja och en lite halvrolig topp som jag nog kommer ha till jul, irriterande nog så glömde jag att köpa ett par tjockare strumpbyxor men det får jag väl ta en annan gång eller rota lite i garderoben och se om jag hittar de gamla.

Min brist på fantasi kombinerat med min lathet gör att jag lovat att bjuda älsklingen på mat från pizzerian, får väl se vad det blir då han inte var sugen på pizza. Sen blir det ännu en myskväll framför TVn :)
Imorgon SKA vi julpynta då är det j faktiskt första advent så det är väl på tiden då.

Jag måste säga att jag känner mig mindre och mindre nöjd efter mitt frisörbesök... inte för att det blev fult men det var inte vad jag bad om och jag hade föredragit att få behålla den frisör jag hade innan bara med fräschare toppar. Sen ångrar jag grovt att jag inte bad henne ta lite mer av luggen då jag kommer tycka att den är för lång inom 2-3 veckors tid.... men men man lär av sina misstag som det så fint heter :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: