Hakuna Matata

2008-11-21
15:20:12

Fredag! /S
Då var det fredag och ledighet som väntar i två dagar :D

Idag har vi faktiskt jobbat riktigt bra med examensarbetet om jag får säga det själv, vi började kl 10 imorse med elevintervjuer som var avklarade på cirka 30 minuter, därefter åkte vi hem till mig och började skriva på metoddelen av arbetet som vi har arbetat med hela dagen förutom de 30 minuter som det tog från skolan och ett snabbt besök på Konsum. Så nu är hela metoddelen färdig förutom rubriken Genomförande men det är ändå den lättaste delen.

Igår gjorde jag mina kakor, de flesta blev bra, det var bara en plåt med kakor som inte var inne tillräckligt länge så de blev lite mjuka men det gjorde inget då de andra blev bra. Idag hade jag eventuellt tänkt baka mina morotslimpor så jag slipper köpa bröd inför familjen Ks besök i helgen men jag hade inte räknat med att vi skulle sitta så länge och skriva så vi får väl se om jag orkar då jag även ska städa och laga maten idag, och ikväll vill jag bara mysa och ha det skönt. Jag och T får väl även försöka planera helgen med hans familj och komma på något. Det enda planerade nu är att vi ska gå ut och äta någonstans imorgon för att fira att hans mamma och syster fyllt år, men vi ska väl hitta på något att göra dagtid också :op

Nu ska jag lägga mig och titta på Greys anatomy och därefter blir det eventuellt bakning och därefter städning, träning och en skön dusch! Hoppas ni får en härlig fredag....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: