Hakuna Matata

2008-05-07
13:58:49

time to get ready... /S
Nu börjar det bli dags att byta ut mjukisbrallorna och ta ur tofsen på huvudet och göra sig lite mer presentabel.
Jag har inte gjort så mycket av de lediga timmar jag har haft under förmiddagen, men jag har i alla fall tagit reda på den rena tvätten, packar upp allt sen hemresan och dammsugat hela lägenheten så det känns ändå som att jag gjort något av min lediga tid.

Nu ska jag alltså snart iväg på studiebesök till Norrköping. Vi ska få se hur man arbetar med dockteater och teater på den skolan samt få se en pjäs som en grupp 4-6 åringar ska framföra. Tror det kan bli både roligt och intressant, men det känns ju lite tungt när man inte är tillbaka i Linköping förrän vid 20.

Vi kanske hörs ikväll igen, hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: