Hakuna Matata

2008-05-20
20:58:01

The day has come to an end... /S
Då börjar det närma sig kvällen, eller man kanske kan säga att det nu är kväll...
Ja, jag kan ju inte säga att jag sparkade igång ordentligt med min portfolio idag men jag satte faktiskt igång efter mitt förra inlägg ägnade mig åt den i cirka 1,5 h. Tyvärr kom jag inte igång ordentligt, och jag tror inte att det kommer att gå bättre imorgon då jag insåg att jag har ju faktiskt skrivit 3 av de 5 teman jag ska skriva om, men det återstår ändå en del att skriva så jag får passa mig för att slappna av mer än vad jag redan är för då lär jag väl inte komma igång förrän till helgen!

Nu ska jag gå och skära upp min härliga lilla cantaloupemelon som jag köpte idag för fyra små ynka kronor, sen har jag en halv nätmelon att skära upp så det kanske får bli en liten melonsallad, lite klent kanske med bara 2 sorter men ack så gott!

            

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: