Hakuna Matata

2008-05-28
10:37:13

Onsdag /S
Hej mina vänner!
Inatt har jag sovit underbart gott, efter en skön kväll igår. Först blev det ett härligt låååååååångt härligt bad och dusch med peeling från topp till tå. Väl färdig så smörjde jag in mig med det som fanns kvar i flaskan + en fuktmask till ansiktet. Kände mig som en ny människa :)

Därefter blev några Friends-avsnitt med älsklingen, en skön kvällspromenad, och några fler friends innan det vad dags att nanna. Pratade även med pappa igår och nu siktar jag och T in oss på att kunna åka hem på lördagmorgon istället för söndag, det borde gå men vi får väl se, allt hänger som sagt på hur det går på fredagens opponering, men jag kan ju sitta och ändra på den hela natten om så är...
Så idag ska jag försöka att vara i stort sett helt förberedd genom fredagens opponering så jag kan ägna morgondagen åt att tvätta, städa och börja plocka hop det som ska med hem för sommaren.

Nu är det frukostdags!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: