Hakuna Matata

2008-05-18
21:28:05

Muffinsbak /S
Idag har jag verkligen slappat, men jag har som sagt varit på en ordentlig långpromenad och bakat muffins. Tyvärr blev muffinsen lite misslyckade men det var lite väntat då jag inte gjorde som vanligt. Ville testa de silikonformar som jag fick av svärföräldrarna i julklapp men de tål bara 200 grader, och muffinsen ska egentligen stå i 225 grader. Hur som helst så blev det inte jättebra, och de kladdiga chokladmuffinsen blev helt vanliga muffins.
Vet inte om jag gillade silikonformarna särskilt mycket heller... jag skyller inte mitt misslyckande på dem, men jag tror jag föredrar vanliga formar även om det inte är lika miljövänligt då det verkar som att jag kommer att få diska alla 16 formar vilket känns mindre roligt :P

Nu ska jag se på Sanningens ögonblick!

Ps. Ingen har väl missat att Ashlee Simpson numer är en gift kvinna, hon har nu även bekräftat att hon är gravid. Grattis, grattis..! Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: