Hakuna Matata

2008-05-20
16:49:56

Meet me... /S
....the woman with the worst self disciplin in the world!!!

Klockan börjar närma sig 17 och jag har varit vaken i cirka 8 timmar, av dessa åtta timmar har jag ägnat cirka 10 minuter åt min portfolio och noll minuter åt att skriva något på min portfolio! Men det var ju som jag sa tidigare, jag är som mest effektiv när jag börjar känna av en viss tidspress vilket jag inte alls känner av nu. Jag SKA dock skriva liiiiite på portfolion idag.

Det som har upptagit min tid den senaste timman eller två är RHCP då jag plockade fram deras äldre plattor + att jag plockade fram mitt fotoalbum från studenten...och när man väl börjat titta i fotoalbum så blir det ju lätt så att man tar fram nästa... och nästa... Det är tur att jag bara äger fyra fotoalbum!

NU ska jag försöka sätta igång med portfolion innan T kommer hem och börjar med maten...Hoppas ni varit mer effektiva än mig idag :op

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: