Hakuna Matata

2008-05-17
15:37:39

Home.. /S
Då var man hemma efter 2 timmars barnpassning. Idag  var det faktiskt jättemysigt då båda tjejerna var glada och blev ännu gladare när jag kom. Det slog mig vad stora de blivit... jag har ju trots allt passat dem i ca 2,5 år och då var de bara 2,5 och 5år. Nu är de ju stora tjejer båda två.

Vi hade turen att klara oss ifrån regn också, i alla fall större delen av tiden, Det var bara precis i början när vi gick ut som det kom en skvätt och sedan på vägen tillbaka började det igen och då kom det lite mer. Idag lurade jag med dem till skogen, de ville gå hem efter en halvtimma i lekparken och ville inte alls med till skogen så jag lurade med dem genom att gå en bingolek  som jag improviserade vilket fick dem att tänka mer på bingoleken än på vart vi var på väg, och helt plötsligt var vi i skogen och då tyckte de som vanligt att det var jättekul och ville inte alls gå hem när det var dags för det... tänk om de kunde följa med direkt någon gång?!
Men vi fick i alla fall en mysig dag!

Idag blir det inget plugg, har ingen lust alls och då är det bättre att försöka glömma plugget och istället satsa ordentligt imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: