Hakuna Matata

2008-05-26
16:12:55

Hjälp /L
Jag ska börja med två frågor angående bloggen

1. Kan ni göra de små publicerade bilderna större. Ex. bilderna från Parken Zoo. För mig blir det "404 not found".
2. Kan ni logga in på blogg.se efter bloggflytten? Det kan inte jag.

Vore tacksam för svar.

Jag har även en fråga inom pedagogiken. Påminner Reggio Emilia och Vygotskijs tankar mycket om varandra eller är jag helt fel ute?

Jag skriver min sista examinationsuppgift denna vecka! Jag lämnar in den till opponeringsgruppen på söndag, opponering på tisdag och sista inlämnings dagen nästa fredag. Sen är det sommarlov! Woho!
Jag är dock lite orolig då jag inte hört någonting om sommarjobb än! Vissa klagar ju över perioderna så de inte kan umgås med sin "älskling" men somliga har ju problemet att inte få alls! Orättvisa!

Kram
L

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: