Hakuna Matata

2008-05-11
15:32:53

Hemma /S
Då har man avverkat ännu en dag med shopping i Tornby. Det som fick följa med hem idag var kjolen jag provade igår + ett par nya skor som förhoppningsvis passar bättre. T hittade en hoodtröja i grönt och vitt samt lite nya kallingar. De två klänningarna som jag var inne på tyckte T inte alls om, den ena tyckte han såg lite stor ut precis som jag själv misstänkte, och den andra tyckte han inte alls om.

Nu ska vi bara pusta ut lite här hemma. Känns lite fel att sitta inne när det är så fint ute men jag är tyvärr inte en sån person som kan sitta och steka i solen utan någon bok, enda gångerna jag kan det är om jag får ligga i fred i mammas och pappas trädgård eller om man är på en strand och har möjlighet att svalka sig med ett dopp.
Sen är jag ju som tidigare nämnt lite lätt rosa fortfarande efter de timmar vi satt i solen i skolan.

Hörs kanske ikväll...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: