Hakuna Matata

2008-05-27
19:07:45

Hello /S
Hej mina vänner!
Idag har jag haft en riktig slappisdag då min energinivå varit i bott. En riktig latisdag blev det när älsklingen kom hem med varsin pizza till middag då han inte orkade laga mat. Nu ska jag snart ta med mig bergsprängaren och ladda den med någon skön skiva och sen ta ett härligt bad. Tänkte även passa på att peela kroppen ordentligt då jag idag upptäckte att jag är torr över hela kroppen och den lilla bruna färg jag lyckats få nu är helt borta. Men med rubriker på aftonbladet om superfint väder de kommande veckorna så vill jag vara redo för solen.

Andra saker som är på G är att Ts föräldrar nu är mitt inne i försäljningen av sitt hus, idag har budgivningen börjat komma igång lite och vi håller tummarna för att det slutar på ett bra bud. Hittills är det bara två par som budar mot varandra men idag hade det varit ett par och tittat på huset som var väldigt intresserade så vi får väl se om de kastar sig in i budandet de med. Det kommer att kännas så konstigt att de säljer huset, att de inte kommer bo en liten promenad bort. Under nästa vecka ska de iväg och kolla på en lägenhet som de tyckte såg intressant ut, lite kul att vi är hemma tills dess och kan följa med :)

Nu är det nedräkning på allvar... 5 dagar kvar tills man befinner sig hemma i Karlstad för sommaren :D

Kommentar:

Om du vill så får du väldigt gärna rösta på min blogg "Tjohalias blogg om inredning" och hjälpa mig komma till final! www.theguide.nu/votetisdag.htm

2008-05-27 @ 22:29:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: