Hakuna Matata

2008-05-06
07:49:10

*gäsp* /S
Jag är så trött... igår bestämde gruppen att vi skulle träffas en timma tidigare då det är studiebesök på eftermiddagen. Jag är dock inte riktigt van vid att gå upp så tidigt så nu är jag riktigt trött. Det är dock 100 gånger enklare att gå upp nu när solen står högt på himlen och man hör fågelkvitter.

Idag är det som sagt studiebesök under eftermiddagen men jag ska nog hoppa över det, känner inte alls för det och det är ju faktiskt inte obligatoriskt. Precis som L, så är jag också riktigt skoltrött och all motivation är som bortblåst - det verkar dock vara en allmän känsla då alla min basgrupp är precis lika sega. Men nu är det bara ca 4 veckor kvar av denna termin så man kan ju faktiskt se ett slut på det hela. Tyvärr vet jag inte om jag kan få min ursprungliga plan att gå ihop om att bli klar fredagen veckan innan vi slutar då vi har opponering den fredagen... får man massor med förslag till större ändringar kanske man inte hinner med att bli klar med portfolion? Tyvärr har jag ingen möjlighet att posta eller maila in arbetet... eller posta kan jag väl men då det är en hel pärm jag ska in med så kommer det bli lite för dyrt att posta det. Sen känner jag mig själv och vet hur svårt jag har för att få något gjort när jag är i Karlstad.

Nu ska jag göra mig iordning innan det är dags att åka till uni.

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: