Hakuna Matata

2008-05-12
21:10:41

Flytt /S
Då har även vår lilla blogg fått flytta. Allt ser likadant ut fast liiiite annorlunda - väldigt ovant!
Men man vänjer sig nog snabbt och förhoppningsvis kommer det funka lite bättre nu än tidigare...

T är nu hos några kompisar medan jag själv tittat på de senaste avsnitten av Desperate Housewives och Brothers & Sisters. Imorgon har vi tvättstuga på morgonen så jag ska snart gå och plocka ihop tvätten då det föll på min lott att gå upp imorgon och starta maskinerna. Jag slapp dock undan disken idag i utbyte mot att jag lagar mat och tar all disk imorgon. Ett ganska uselt byte egentligen men jag hade verkligen inte ingen som helst lust att diska förut.

Hoppas ni har fått en bra start på nya veckan, och ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: