Hakuna Matata

2008-05-09
13:44:39

En update /L
Jag har ingen Internet nu så det blir tyvärr inte många inlägg från mig. Vi väntar på att Bredbandsbolaget ska komma och installera hos oss. De borde komma nästa vecka. Här är det sommarvärme och idag var Sigges matte sjuk så jag behövde inte gå ut med honom. Kändes lite skönt ändå att få vara ledig.
Uppgifterna i skolan hopar sig och vill aldrig ta slut. Vi har så många att jag vet inte vad jag ska göra vid varje. Känner mig helt flummig nu. I onsdags var det sista mötet med M dessutom. Nästa vecka har vi avslutning så då är kursen slut. Men vi ska försöka hålla kontakten ändå, jag vill ju veta hur det går för henne!

Jag har haft en hel del att skriva om men just när jag sitter här blir det blankt tyvärr.

Ut i solen och njut!

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: