Hakuna Matata

2008-05-10
17:37:35

Att få nog /L
Jag såg på Dr. Phil igår. Där var det med en 75-årig dam som fick nog när hennes telefon inte fungerade. Hon hade abonnemang i ett företag typ som Comhem, när det inte fungerade så försökte hon få tag i dem men de kom aldrig och fixade problemet. Efter att inte fått hjälp gav hon upp och beslutade sig för att få deras uppmärksamhet på annat sätt. Hon fick med sig sin lilla gubbe, en hammare och åkte till företaget. Där slog hon i sönder receptionen med hammaren och frågade "Har jag fått eran uppmärksamhet nu?".
Hon gjorde det för att hon tänkte att de hänger aldrig en 75-årig dam. När jag bli 75 år då ska jag också ta igen all skit man fått från telebolagen. He..he....he


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: