Hakuna Matata

2008-03-09
15:02:20

Värkande händer men torr! /S
Då var man hemma igen! Jag hade faktiskt sån tur att vädergubbarna hade fel gällande regnet så vi klarade långpromenaden utan att bli blöta. Vi blev dock rätt irriterade då ingen av oss är direkt van vid att vara ute och gå med en stor unghund som inte verkar vara koppeltränad för fem öre, han drog heeeeela tiden så jag är glad att T följde med mig så vi kunde turas om att ha honom och få chansen att sträcka ut fingrarna!
Han är ett år men har tydligen bara varit på två ställen tidigare förutom det egna hemmet så han hade lite svårt att slappna av i början men efter lite massage från lilla mig så ligger han nu och sussar i hallen...

Nu är det ungefär en timma kvar innan de kommer och hämtar honom, därefter ska vi käka lite och jag ska plugga sen! Senare ikväll ska vi se filmen The new world - verkar vara Pocahontasstoryn fast i en vuxenversion med bland annat Colin Farrel.


Pelle är en Flatcoated retriver

Kommentar:

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 17:37:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: