Hakuna Matata

2008-03-11
07:55:59

Trött S vid tangenterna... /S
*gäsp* jag är sååå trött.... har varit en tuff natt... till och börja med kunde jag inte somna av den enkla anledning att T inte låg bredvid mig då han satt och såg på någon film ute i vardagsrummet. Låter kanske fjantigt men alla har vi ju våra sovrutiner och min är att somna bredvid T i stort sett varje natt i vår 1,20 säng, det är därmed rätt tydligt när han inte ligger bredvid mig... Ett litet helvete när han inte är där på kvällen när jag ska somna, men å andra sidan så är det rätt skönt när han går upp på morgonen och jag får ligga kvar och kan breda ut mig ordentligt :p

I alla fall var det ingen bra natt då jag låg upptryckt mot väggen! T å andra sidan påstår att jag har knuffat honom så att han nästan har ramlat ur sängen!?

Hur som helt så är jag trött!

Vi ses i eftermiddag...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: