Hakuna Matata

2008-03-08
09:57:40

tittut! /S
Hej på er!
Här sitter det en trött Sandra och gäspar... Det var nog tur att jag gick och nannade samtidigt som T igår då jag vaknade imorse när han gick upp strax innan 7, och låg sedan och försökte desperat att somna om denna lördagmorgon - något som jag inte lyckades så där toppenbra med, men liiiite till lyckades jag sova i alla fall.

Nu sitter jag med frullen framför TVn och sen ska jag traska iväg till centrum och se om man kanske kan få sola lite. Därefter tänkte jag ge mig ut på veckans sista joggingtur om inte S hör av sig och vill ses. Skulle verkligen behöva städa också men vi får se om jag hinner med det eller om det bara blir ett varv med dammsugaren...

Ha en skön lördag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: