Hakuna Matata

2008-03-26
10:42:47

Tiddiloo! /S
Hejsan på er!
Här sitter lilla jag vid tangenterna nyduschad och med lite frukost på bordet.
Hade tänkt sova ut imorse men det gick åt skogen då målarna skrapade och höll på så jag vaknade, men det kanske var lika bra då jag faktiskt måste plugga idag, måste skriva klart min projektrapport!

Sedan får det nog bli en promenad under dagen då vädret är toppen och det verkar vara ganska varmt i solen :)
Jag läste på aftonbladet att vi inte skulle deppa ihop för våren är faktiskt på väg....! det känns skönt att höra, jag är verkligen ingen vintermänniska!

Jag är lite nyfiken på vad det är som gjort att vi helt plötsligt har ökat läsarantalet med ca 150 läsare på bara en natt... det är väl kanske inte så lätt för er att veta heller! Men roligt är det i alla fall :)

Ha en skön dag, see U later!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: