Hakuna Matata

2008-03-21
11:21:48

Rapportering från Norge /L

Just nu sitter jag i Norge. Jag kom fram till Oslo igår vid 11 sen var det ytterligare en biltur till staden min far bor i. Så resan var från 8.50-12.30. Resten av dagen hade jag svårt att hålla mig vaken. Somnade två gånger =)) Nina kom vid 13 och då blev det mat. Det mærks att pappa bor ensam och ær en ungkarl, det finns ingen kvinnlig kænsla i heminredningen hær inte. Det blev mest sløa framfør tv igår och pizza samt massa godis. Klockan 21.30 gick jag ætnligen och la mig. Nina ville dela pappas dubbelsæng med mig så det hær svåra att sova sjælv efter att vara van vid J slapp jag. Hon væckte mig 8.20, dags att stiga upp =P Jækla morgonmænniska =)) Tur att Disneychannel finns. Idag blir det restaurangbesøk och senare blir det den helt otroligt goda kebabpizzan som jag begær varje gång jag ær hær. Det finns inget liknande i Sverige! Hær sløar och myser vi i massor. I natt kom det en halv meter snø, mindre trevligt men hoppas allt ær bra hos er!

Kram Linda


Kommentar:
#1: jay

jaha så du får äta gott iaf hehe, jag har ätit korv med bröd jag..

2008-03-21 @ 22:26:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: