Hakuna Matata

2008-03-17
01:25:33

Mys, Melodifestival och Mer /L
Det har varit en händelserik helg, fast ändå lugn. I fredags kom linkan-bruttan Sandra förbi. Vi tjatade sönder öronen på varandra om allt vad livet erbjuder och när klockan närmade sig 02.15 var vi så trötta att det var dags för hejdå. På lördag gick jag till A. Vi gjorde varma mackor, käkade godis och chips, spelade kort och såg Perrelli vinna till allas besvikelse. Vi hejade på bästa Rongedal, men våra röster gav tyvärr ingen vinst. Okej, Charlottes låt är inte dum den heller, bara jag slapp Sjögren eller Nordman så var jag nöjd. Idag har jag hunnit med allt som skulle göras. Läst en hel bok för den som är intresserad av att veta och lite där till. Imorgon blir det faddermöte med M, hundarna ska tvättas, rakas och klippas. Ett par timmars arbete med andra ord. Hoppas eran helg har varit trevlig!

Kram
L

Kommentar:
#1: ylva

Hej du tävlade i min blogg och vann en dejt med heta Jacob :D Hör av dig så får du hans msn hehe :)

2008-03-18 @ 01:04:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: