Hakuna Matata

2008-03-09
10:45:27

morsning korsning! /S
God morgon!
Idag har jag sovit underbart skönt och för första gången på länge så känns det som att jag fick sova ut lite...
Vädret är okej fortfarande, molnigt men det ser inte ut som att det kommer bli något regn för stunden i alla fall, har man tur kanske man slipper regnet när jag ska hämta hunden 3,5 km härifrån och gå hem med honom.

Nu har jag nästan bestämt mig för att inte åka hem på fredag också. Det blev nämligen aldrig någon biljett såld till de där killen, och biljetterna för fredagen är lite för dyra + att det verkar som att Sj har tagit bort systemet med sistaminutenbiljetter... Jäkligt trist men jag får väl roa mig själv :(

Imorgon är jag "ledig", ska kanske vara hundvakt åt lilla Candy, annars ska jag nog gå iväg och sola en gång till - men framför allt ska det pluggas!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: