Hakuna Matata

2008-03-04
18:39:44

Käk på gång! /S
Nu är det käk på gång här i huset! Idag är det jag som står för middagen och idag blir det klyftpotatis och morötter i ugn, kotletter och sweetchili utblandat i creme fraiche till sås... DET är mumma det!!

Plugget idag har väl gått hyfsat men jag är lite stressad över det nya temat, är nog tur att vi ska träffas i gruppen imorgon så man kan bolla lite idéer med varandra, och se om man är helt ute och cyklar med den idé jag har för närvarande...

Ikväll blir det en riktigt TV-kväll som börjar med Gossip Girl, och avslutas med Brothers & Sisters, vi får väl se vad det blir där emellan. Jag har i alla fall köpt hem lite vindruvor så man har något gott hemma, och sen finns det supergod yoghurtglass i frysen men den ska jag försöka hålla mig undan idag...!

Have a nice evening!

Kommentarer:
#1: Emelie

Tv-tisdagar är ju helt toppen :)
gynnning är idag också, det får du inte missa ;)

2008-03-04 @ 18:44:55
#2: Ewie

fin blogg
:)

2008-03-04 @ 18:50:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: