Hakuna Matata

2008-03-07
16:13:34

Jippie i dubbel bemärkelse! /S
Jippie det är fredag!!
Så skönt med helg även om det som sagt lär bli lite plugg, och sen har jag ju åtagit mig uppgiften att vara hundvakt på söndag när det ska bli regn!! Men det positiva överväger ändå med hästlängder :)

Mitt andra jippie är att jag nu pungat ut med 150kr på en tågbiljett så att jag kan åka hem redan på tisdag och vara hem till 16.40 på påskveckan istället för att utnyttja den andra 150kr-biljetten som jag köpt till torsdagen som gör att jag är hemma vid 19.30. Låter ju onödigt kanske att köpa en till biljett men de där dagarna extra betyder en hel del för mig, speciellt eftersom T åker till Karlstad redan kommande fredag så jag kommer vara själv här + att jag har en vecka på mig att skriva en rapport på ca 8 sidor så det är ju verkligen ingen omöjlig uppgift! Man kan ju jämföra de där 149 kr extra som jag lade på den här biljetten med ett biobesök - jag ser båda som nöjen men två dagar extra hemma ger mig mer än ett biobesök... så där var mina jippie i dubbel bemärkelse!

Nu ska jag se på reprisen av O.C. tills T vaknar från sin tupplur!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: