Hakuna Matata

2008-03-04
20:33:26

Jag lever med ångest /L

Att studera är inte alltid någon fröjd. Jag sitter just nu med ett arbete som ska vara färdigt imorgon och som är ren skit.

Jag hatar detta.

Ångest.

Det blir inte bra och det värsta är att det ska redovisas inte bara skriftligt utan även muntligt imorgon.
Jag ska kunna berätta om skiten imorgon framför en grupp lärarstudenter.
Uppgiften är att skriva ett temaarbete om ett land. Det låter lätt men problemet är att vi måste använda två böcker skrivna av två författaren från detta land. Sverige översätter nästan ingen litteratur så böckerna har ingen större likhet med varandra förutom att de är just skrivna av två vietnamesiska författare (jag har alltså Vietnam).
Det här suger.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: