Hakuna Matata

2008-03-06
12:22:43

Hey there people! /S
Underbart väder - dock med en vind of course, men det är ändå underbart med en klarblå himmel, strålande sol som lyser på buskarnas små gröna knoppar - det är verkligen vår!! Wonderful....

Jag har varit på uni och träffat min grupp + handledaren... var rätt bortkastad tid förutom att jag insåg att jag bara har en vecka på mig och INTE två som jag trodde... så det blir nog lite plugg i helgen och nästa helg eftersom jag varit så lat de två föregående dagarna och imorgon är det slöjdverkstad hela dagen + fredag så imorgon kväll kommer det inte bli något pluggat!

Nu ska jag käka lite lunch och lite senare blir det ännu en joggingtur och SEN ska jag börja plugga lite...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: