Hakuna Matata

2008-03-25
21:47:31

Hemma igen... /S
Då var man hemma i Linkan igen... är så himla trött och typiskt nog så blev tåget försenat så att jag missade bussen och fick vänta en halvtimma i resecentrum. Väl hemma så ser jag att färgen i trappuppgången är borta?! En lapp talar om att något gick snett vid förra målningen så att arbetet måste göras om under de de kommande tre veckorna!
Innanför dörren väntar ett berg av reklam. Men nu är man i alla fall hemma igen och det känns ganska skönt då jag som sagt är väldigt trött...

Imorgon ska jag plugga och sen kommer det tydligen folk som ska rengöra ventilationen under dagen.
Men nu blir det TV-tittande en stund innan det är dags att nanna, ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: