Hakuna Matata

2008-03-03
17:05:18

Hemma igen! /S
Då var mar man tillbaka igen då efter en helg hemma i Karlstad.
Jag fick äntligen träffa lilla Linus, med betoning på lilla! Så söt och SÅ snäll - skrek inte en enda gång!
Jag hade även planerat att träffa mitt andra lilla syskonbarn men  tyvärr insjuknade hela den familjen i magsjuka så det lockade mig inte särskilt mycket - om jag lyckats klara mig undan de äckliga sjukdomen hela mitt ungdoms- och vuxenliv så har jag inga planer på att insjukna nu!

Jag hann dock umgås med la familia och spendera en kväll med Lindis, hennes mor och kompis - urmysigt, och precis som L skrev så innehöll den en del minnesprat som varvades med skratt! På söndagen blev följde jag och vovven med Linda och Åsa på en promenad, det regnade lite men var ändå skönt...

Men nu är man alltså tillbaka! Har varit på universitetet hela dagen och är sååå trött. Men det har ändå varit roliga föreläsningar då vi dansat afrikansk dans och lekt lekar med dans och rörelser, tyvärr är luften urusel i den salen vi var i så man var tröttare än nödvändigt efter en hel dag där.

Jag har en del plugg jag borde ta tag i men energinivån ligger på 0 så jag skjuter nog på det till morgondagen då jag är "ledig"... Hoppas bara på att det blir lika fint väder imorgon som det varit idag så kanske man kan sitta ute och plugga lite....

Nu ska jag se på Cold Case som min kära älskling spelade in åt mig igår när jag satt på tåget...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: