Hakuna Matata

2008-03-10
10:51:34

hejsan hejsan! /S

Sovit gott?
Själv sov jag sådär, och kl 8 var jag uppe och tog emot Candy. Jag somnade dock på soffan ganska så snart efter att ägaren hade gått, ville inte väcka T som för en gångs skull hade sovmorgon.
Men nu har vi ätit frukost tillsammans och han är på väg till skolan.

Själv ska jag göra mig presentabel för min omgivning och sedan ta med lilla Candy på en promenad. Lite senare idag har jag planer på att sola igen och ta en joggingtur men vi får se hur mycket jag hinner med då jag har en del plugg att göra!

vi hörs senare!


Kommentar:
#1: Sica

Hej! Nu har en ny omgång av veckans blogg-tävlingen startat hos mig och ni är en av de nominerade! Det är läsarna som utser vinnaren genom att rösta i kommentarsfältet på den blogg de vill ska vinna. Man har en röst per dag att utnyttja och tävlingen pågår till torsdag 13/3! Viktigt är att man måste fylla i antingen bloggadressen eller mail för att röstkommentaren ska räknas. Lycka till!
/Sica.

2008-03-10 @ 11:01:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: