Hakuna Matata

2008-03-12
08:41:35

hej och god morgon! /S
God morgon!
Hoppas ni sovit gott, själv är jag fortfarande trött, för första gången på flera år så vaknade jag inte direkt av att klockan ringde. Men jag släpade mig upp i alla fall för att vänta på att candys matte skulle komma och lämna honom, vilket hon gjorde cirka en kvart senare än vi kommit överens om, och efter att då ha varit vaken i en halv timma så var jag mer pigg än trött och det kändes rätt meningslöst att gå och lägga sig igen...

Idag ska jag skriva på min projektrapport, är sista dagen här i Linkan som jag kan göra det då jag inser att jag inte kommer att få något gjort imorgon eftermiddag efter föreläsningarna, man är för trött helt enkelt efter en hel dag i skolan!
Jag ska även försöka ge mig ut på en joggingtur någon gång under dagen, vilket också kommer bli veckans sista eftersom jag åker till Karlstad på fredagmorgon!

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: