Hakuna Matata

2008-03-27
17:32:33

Hej, mitt namn är Blixten (NOT!) /S
Solen har försvunnit bakom träden och NU ska lilla jag ge mig ut på en promenad!
Detta är en av anledningarna till att jag vill skaffa en liten vovve... jag tycker det är skönt med promenader men trots det så får jag aldrig tummen ur och faktiskt går ut! Sen är det ju extra trist när man ska gå helt ensam, hade T varit här så hade man haft någon att tjattra med på promenixen i alla fall.

Men en kortare promenad ska jag i alla fall ge mig ut på, men på vägen hem ska jag nog vara lite onyttig och springa in på affären... det ÄR faktiskt tillåtet att tröstäta när man är ensam i flera dagar!
Sen ska jag nog plocka fram min lilla bok och ägna mig åt den tills det är dags för en skön TV-kväll :)

Hej på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: