Hakuna Matata

2008-03-07
08:13:56

hej hej! /S
En solig morgon, men jag sittar och tittar på väderleksrapporten nu och det verkar som att det kommer bli en hel del moln i helgen med lite regn :( Så typiskt att det ska bli regn på söndag då jag ska vara hundvakt!!

Idag ska jag vara i skolan hela dagen, det är textilverkstad och en föreläsning om slöjden och specialpedagogiken... kan inte påstå att det känns jättespännande direkt men...

idag är det i alla fall äntligen fredag igen, blir dock nog en rätt trist kväll då T har en mattetenta imorgon som han fortfarande inte känner sig säker på så jag får nog roa mig på egen hand!

Ha en skön dag hörrni!

Kommentarer:
#1: Jonna

Godmorgon:)!

2008-03-07 @ 08:23:16
#2: Milia

Låter ganska kul tycker jag = )

2008-03-07 @ 08:36:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: