Hakuna Matata

2008-03-13
20:50:48

Halloj! /S
Det är så skönt att sitta här och veta att det nu är 1,5 veckas ledighet som ligger framför mig!
Väskan är näst intill färdigpackad, jag har hunnit med ett tredje och sista besök i solariumet i försiktiga 10 minuter och nu sitter jag och älsklingen och tittar på TV tillsammans. Ska även se Criminal minds innan det är dags att nanna, ska ju faktiskt med bussen klockan 9 imorgon och innan dess ska jag hoppa in i duschen så det blir en tidig morgon imorgon också men det är det värt!

Väl i Karlstad kommer L och linus och hämtar upp mig och skjutsar mig hem till mamma och pappa så att jag får träffa den lilla lite, han har tydligen redan gått upp ett kg! Har även hört ryktas om att lilla Leyah nu är frisk så att jag äntligen får träffa henne - har inte träffat henne sen i precis början av januari så jag hoppas att hon inte är rädd för mig... Ska bli himla kul att träffa henne då hon har utvecklats så mycket, när jag träffade henne så kunde hon inte ens sitta, nu både sittar och står hon upp + att hon har lärt sig några få ord.

Nu är reklampausen slut!

Vi får se om det blir några blogginlägg under vistelsen i Karlstad annars är jag åter om 1,5 vecka!

Ha det bra och Glad Påsk!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: