Hakuna Matata

2008-03-26
22:38:57

dagblind?! /S
Jag känner mig helt virrig vad gäller veckodagarna den här veckan, min hjärna har fått för sig att det är torsdag idag - jätteirriterande!
Plugget idag har gått riktigt bra faktiskt, känns superskönt...

Mina planer för morgondagen är fortfarande oklara men en liten tanke om storstädning har dykt upp i mitt huvud, inte direkt för att det är kul, för vem tycker att det är kul att storstäda, men samtidigt så känns det som att vi har varit lite slarviga de gånger vi har städat den senaste tiden så det skulle kännas väldigt skönt när det väl är gjort. Men vi får väl se på vilken nivå min energi ligger imorgon!
Förutom att städa så har jag lite idéer om att baka lite bullar kanske... med andra ord så har riktiga hemmafru idéer plötsligt dykt upp, men oroa er inte de är enbart tillfälliga :p

Hoppas er ONSDAG har varit bra, puss och god natt på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: