Hakuna Matata

2008-03-29
00:23:17

Blondinbella och pengarna /L
Jag har inte skrivit något (?), eller ytterst lite, om dagens hysteri kring de kända bloggerskorna. Men det här måste jag kommentera. Dagens dummaste. Blondinbellas pappa ville att hennes skola skulle betala för att hon gjort reklam i sin blogg för dem. Han tyckte att hon skulle bli en ambassadör för skolan, men som tur är tyckte även rektorn att förslaget var absurt. Nej, men nu får det väl vara nog. Borde inte pappa betala Bella också då? Hon gör ju reklam för honom som jurist. Har jag fel? Ska vi börja betala elever för att marknadsföra skolor så vill jag inte arbeta som lärare. Detta var bland det sjukaste jag hört. Snälla gode gud säg att det inte är sant.

Läs mer här

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: