Hakuna Matata

2008-03-10
18:48:16

Att aldrig få träffa sina syskon /L

Över Påskhelgen var det bestämt att jag skulle åka till daddy in Norway för att äntligen få träffa mina syskon. Jag har inte sett dem på över ett halvår nu. Till min sorg har mina syskons mamma bestämt att pappa inte får ha dem över påsk så nu får jag inte träffa dem ändå. Nu är det tredje gången i rad som hon gör så här. Det känns så jäkla trist att vi "barn" ska straffas för att inte de två är vänner. Förhoppningsvis får jag väl träffa dem till sommaren... om allt går vägen vill säga. Jag tycker så synd om pappa som nu flera gånger åkt på denna nit. Han tar ledig från jobbet, bokar hotell, sätter sig som kattvakt och varje gång så går planerna i stöpet. Trots dombeslut verkar det aldrig bli bättre! Jag saknar dem så...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: