Hakuna Matata

2008-03-10
12:22:36

Är vi veckans blogg? /S
NU är jag hemkommen från mitt andra solariebesök på flera år och nu kan man faktiskt se en viss skillnad vilket man inte kunde under mitt senaste besök - men å andra sidan så solade jag ju bara en pyttisstund för att vänja min kära hud!
Väl hemma så kollade jag genast bloggen och fick då se en rolig sak bland kommentarerna - nämligen att vi blivit nominerade så att vi är med och tävlar om att bli veckans blogg (http://sicastyle.blogg.se/1205142491_tvling_rsta_fram_veck.html#comment) om läsarna nu finner våran blogg som bäst av de som nominerats!
Själv tycker jag bara det är kul att ens vara nominerad :)

Nu ska jag snart ta mig ut på en joggingtur - lika bra att passa på när man ändå redan är solariesvettig!
Wish me luck!

Ps. Ni har väl inte glömt bort Dagens kluring som jag lade in redan igår...! /S


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: