Hakuna Matata

2008-06-25
22:18:19

Ohoj! /L
Fy fan vad bra jag är. Jag har verkligen förbättrat kondisen sedan hela jogging-grejen började. Idag sprang jag NÄSTAN konstant hela tiden, sista varvet gick jag cirka 25 meter i en långt backe, resten sprang jag! Brorsan följde med, han blev mycket imponerad över mina framgångar. Jag som vanligtvis är så stel känner mig så smidig när jag stretchar. Så underbart. Problemet är nu att jag känner att jag orkar springa men det gör tyvärr inte mina gelében. Nu är mitt mål att klara av minst två varv när jag kommer hem från Norge. Men jag behöver lite hjälp. Håller nämligen på att fylla mobilen med bra träningsmusik som jag ska ha under tiden "utomlands". Har ni några bra tips på bra springa-till-låtar så vore jag glad! Skönt att höra att Sandra börjar bli bättre också, så DU kan följa med på det DU började.


Kommentar:
#1: Anonym

En av mina favvoträningslåtar är Robyn - every heartbeat, en gammal låt men riktigt jäkla skön att träna till. Har fler i mp3n men den ligger ju i Linkan och minnet är inte det bästa :op

Lycka till med morgondagens jogging!

2008-06-26 @ 21:26:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: