Hakuna Matata

2008-06-16
13:08:14

Mr. Woodcock /L


Den framgångsrike självhjälps-författaren John Farley (Seann William Scott) återvänder hem för att ta emot ett fint pris. Där finner han sin mamma (Susan Sarandon) nyförlovad med idrottsläraren från helvetet, Mr Woodcock (Billy Bob Thornton). Farley måste nu försöka visa sin kära mor att Mr. Woodcock inte alls är den kärleksfulle sexgud som hon tror.

Filmen hade goda förutsättningar att vara bra men tyvärr. Den är inte alls så rolig som jag förväntade mig, mest patetisk. I vanliga fall brukar det finnas någon form av bra avslut på dessa komedier men inte här. Jag fick aldrig klart för mig om Mr. Woodcock egentligen är den skitstövel som Farley tycker eller om det är hans överdrivna minnen. Jag tycker inte filmen är värd att se, ännu mindre betala pengar för (som jag gjorde). Besvikelse....besvikelse....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: