Hakuna Matata

2008-07-19
14:40:03

Tisdag /S
Det känns så underbart att det är min sista arbetsdag imorgon, det ska bli så jäkla skönt!! Efter jobbet imorgon blir det raka vägen hem och vidare in i duschen för sen kommer T och hämtar mig så att vi ska åka ut i stugan. Kan nog bli en ganska mysig eftermiddag kväll då hans moster och hennes man är och hälsar på från Göteborg och de är båda väldigt mysiga.

Idag har jag varit supertrött så efter jobbet gick jag ner i källaren och tog med mig ett täcke och tittade på min absoluta favoritfilm Stolthet & Fördom... lika bra varje gång, älskar verkligen den filmen både handling och bilderna.
Nu under kvällen har jag även tagit en kort promenad med vovven, och jag har insett att jag nog måste kolla upp mitt knä då jag inte kan sträcka ut det helt, när jag försöker att göra det så känns det som att det är något i vägen. Men först blir det Frankrike...

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa vidare i min nya bok som jag lånat av mormor, Tusen strålande solar. Jag har tagit ett litet break ifrån de lättlästa och sliskiga böcker jag har lånat av L och ger mig nu in på en med lite allvarligare handling. Jag har inte läst så mycket än men jag gillar den hittills och den är inte tung på något vis då kapitlen är relativt korta.

Sov gott, see U soon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: