Hakuna Matata

2008-07-27
10:33:36

Svensken är tillbaka /L
Jag kom i torsdags tillsammans med J och min far. Dagarna har gått till sol och bad, igår hjälpte jag även till och packa hos mamma. Där ska det nämligen börja renoveras imorgon. Not fun men förhoppningsvis är det värt det.
Min vistelse här hemma blir kortvarig då jag åker om cirkus 1,5 timme. Jag drar till Norway igen för att imorgonbitti ta färjan till Strömstad. Denna ologiska väg beror på att lillsyrran ska hämtas upp i Norge och jag tyckte det var roligare att åka med far och syster än själv på en varm buss. Sedan blir det Liseberg i två dagar, kanske något mer. Så jag är hemma igen på onsdag! Åsa däremot ska stanna hemma hos husse, jag hoppas de överlever båda två. Och självklart att inte någon karusell brakar samman - med mig i.

Tyvärr blir bloggen lidandes i sommarhettan, men snart drar skolan igång igen och då måste man ju komma på bättre saker än att plugga vilket oftast blir blogga, så var lugna!

Ha det gött mina vänner!

/Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: