Hakuna Matata

2008-07-29
12:40:09

Svensk nr 2 är tillbaka! /S
Då var en underbart skön vecka på franska rivieran över! Det har varit utflykter, sol och bad och god mat. Jag berättar mer om den resan en annan gång när jag har tillgång till korten.
Jag landade på svensk mark på söndag kväll och blev då hämtad av kära syster L och hennes J som var i Varberg för dagen därpå skulle de nämligen till Ge-kås i Ullared, och snälla som de var så fick jag följa med :)

Så nu har jag fått se även det fenomenet. Jag handlade för 1500kr och fick massor för pengarna. Jag köpte Jumbostorlek av Loreal frisörschampoo  och balsam som jag betalade i stort sett halva priset för och på själva Ge-kås köpte jag ett par jeans, två stickade koftor, en tunn stickad vanlig tröja, en skjorta, en hoodtröja, två nagellack, aceton, fotinpackning, en väska, en plånbok, 4 par strumpor, 4 par trosor, två pack med hårsnoddar. Sen har jag säkert missat något litet kanske... men med andra ord så fick man en hel del för pengarna. Vi insåg dock att man borde vara där i två dagar då vi inte orkade med alla billiga affärer som låg precis utanför Ge-kås förutom Hairstore där jag köpte schampoot.

Men nu var man alltså hemma igen och det återstår tre veckor av lovet. Till helgen ska lilla L döpas så innan dess måste jag hinna med en tur till stan och leta present. Ska även släpa med mig älsklingen som fyller år och som ska välja ett par whiskeyglas som han ska önska sig.

Nu är det matdags! Hoppas allt är bra med alla... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: