Hakuna Matata

2008-07-07
15:35:32

Dag 8 /L
Imorgon återvænder jag hem. Ska bli rætt skønt och sova i sin egen sæng. Syrran føljer ju med också, hon kommer senare idag så vi kan åka tidigt imorgon. Idag var jag duktig och tvættade bilen. Hemma ær jag bortskæmd med sjælvhjælps-stællet men hær fick man minsann gøra allt sjælv. Ja, mamma jag vet att du tycker det ær orættvist att jag tvættade pappas bil før hand men inte din. Det tog sin tid, tror inte bilen har blivit stædad på ett bra tag men nu ær den fræsch åt mig imorn. Intressant semester jag verkar ha va? =D Vi har stædat och rensat hela pappas hus, det ær svårt att førstå hur mycket en ensam mænniska kan samla på sig. Jag førstår inte. Han har sækert 9-10 garderober med klæder. Allt han æger finns alltid i det minst dubbla.

Jaja. Nu ska jag lægga mig ner och vila ryggen ett tag. Sen ska vi førmodligen ut och kæka pizza.

Hade gøtt!

Kram


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: