Hakuna Matata

2008-01-31
21:21:16

time to sleep... /S
åtminstone ska min dator få somna in för kvällen!
Själv ska jag se klart Las Vegas, läsa lite i min bok och SEN ska jag sova, men som vanligt lär det väl dröja nästan tills T är hemma igen innan jag lyckas somna - jäkligt irriterande!

Imorgon har vi vår första redovisningen på kursen, känns ok men inte helt bra. Alltid nervöst att göra första uppgiften innan man har koll på vad det är de förväntar sig, sen så är det lite en ny erfarenhet för oss då det är första gången vi arbetar enligt PBL (problembaseratlärande).

Bty the way så övervann jag mitt chokladbegär med vatten och ostriskakor. Men imorgon är det fredag och helg så då FÅR man faktiskt äta gott, vi får väl se vad det blir men om vädret är okej så blir det nog pops ifrån chokladboden, ungefär som kinapuffar men ändå inte....

Sov gott mina vänner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: