Hakuna Matata

2008-01-13
17:12:22

Slut på utrymmet! /S
Nu är 4 sidor nådda med enbart 3 rader kvar att fylla. Tyvärr känner jag mig inte alls säker det som skrivits - jag är nöjd med min början och med mitt avslut men det som står där emellan tror jag skulle behöva utvecklas för att det ska bli någon balans...

Men jag har ju ändå nått mitt mål i stort sett då jag skrivit om alla delar, jag har kommit upp i sidantalet - så det som återstår nu är i stort att putsa till texten och skapa balans mellan de olika ämnena, kolla meningsformuleringar, stavning och liknande. Men det tror jag att jag ska ägna morgondagen åt.... det kan ju vara bra att glömma texten tills imorgon så man får läsa den med fräscha ögon - är lätt att man missar konstiga formuleringar och så annars då man ofta slarvläser igenom texten.

men som sagt - om du har tid linda så vore jag glad om du ville läsa igenom det - men bara om du har tid!

Om 40 min börjar Hitta Nemo på SVT som jag faktiskt tänkte titta på, jag såg den när den var ny och har för mig att den var lite smårolig :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: