Hakuna Matata

2008-01-16
10:57:46

./S
Är jag elak om jag säger att det är underbart att höra klockan ringa på morgonen, och älsklingen tvingas gå upp, medan man själv vänder på sig och lägger sig tvärs över hela sängen, och bara fortsätter sova vidare? I så fall är jag ledsen... men det är verkligen en underbar känsla att få fortsätta sova sådana dagar! Stackaren började 8 imorse och själv är jag ledig och vaknade inte förrän vid 10.

Om någon timma ska jag ge mig ut på nästa joggingtur, måste bara vänta på att frukosten sjunker undan. Fram tills dess blir det lite armhävningar och annat. Blev Tyvärr ingen abslider igår men jag försökte verkligen, men min träningsvärk var för plågsam för att orka genomföra det. Lite mildare idag så idag SKA jag klara de 3 minutrarna!

Lite senare idag ska jag äntligen se det senaste avsnittet av Greys Anatomy!! Längtat - är min absoluta favvoserie...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: