Hakuna Matata

2008-01-14
19:06:02

. /S
Blev i stort sett inget tentajobb idag, har bara läst igenom det lite snabbt och ändrat lite meningsformuleringar och liknande. Just nu väntar jag på att Linda ska läsa igenom tentan med kritiska ögon så jag vet om den duger eller inte.

Imorgon (om tentan är färdig) så är det dags att städa undan julen här hemma, det borde inte ta alltför lång stund i en tvåa som dessutom är ganska så sparsamt pyntad. Sedan skulle jag vilja ta en runda på stan och kolla in det sista som finns på rean då det på vissa ställen nu är halva reapriset - dvs att man kan göra riktigt bra fynd :9
Tobias är ju också ledig imorgon så jag hoppas att han vill följa med som sällskap!
Bara några timmar kvar tills han kommer hemnu.... :))))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: